måndag 27 juli 2009

Skåna goes Rosa !


För att hålla er uppdaterade om rökningen från senaste blogginlägget så gick de ju då inge vidare ^^ .Men bättre lycka nästa gång eller vad man brukar säga ...


Fallensdagarna här i Trollhättan vart sådär. Dom hade inte ansträngt sig så överdrivet detta året för barnen alls .Inga karuseller,knappt några stånd alls.De var inget att hänga i granen detta året. Men när jag tänker efter så brukar de väl aldrig vara jätte kul heller .Vädret håller ju aldrig i sig(sussie blir alltid jätte full :-P hi hi).

Fredagen var väl ok,men jag var ute på lördagen då de var riktigt piss väder och alla redan hade varit ute och festat sen torsdag (och inte alls var på party humör) eller drog i väg till sin pojkvännen vid 22.00 . Den lilla roliga stunden var när jag och kimen dela toalett för vi var så kissenödiga. Kimen är min charmiga långa kill vän och heter igentligen Kim :-D .Då en gubbe fick ett bryt nästan och bönföll mig att inte gå in med denna karl på toaletten. (han trodde väl att vi skulle hänkapänka där inne).När vi kliver ut ser hela folkmassan utanför bajjemajorna bara vrider om sina huvudena och rå stirrar på oss.Vi bara kliver förbi precis som de var de normalaste i hela världen *hahahaa* . Jag och Kimen är riktigt balla om vi sätter den sidan till ;)



Kom hem från Ängelholm (Skåna) i går från Frida. Var en väldigt lyckad kväll med go mat och en väldigt Rosa födelsedags fest. Frida tvinga alla sina gäster att klä sig rosa. Där med ett par rosa brillor gick sin rund gång under kvällen. Dansa mackarena dansen och tjoa och tjimade till 3.00 på natten . En mycket lyckad fest må jag säga .Kommer bilder om det inom kort på fejjan (facebook) . Lördagen tog vi det lugnt och spela biljard på kvällen .Skoj,eftersom de var ett ex antal årsen jag spela det sist. Helt lyckat! sen när vi gick vidare till Saloon som puben heter vart det soppas roligt att jag och Millan satt och kolla på begynnelsen av exrosisten (stavas det så?? ) .Men helheten var trevlig och de blev en lyckad helg som sagt. Synd att man inte hälsar på henne oftare bara :-/ .Tack frida och alex för gästfriheten ni gav oss och alltid ger :)


Nu har även min lilla fess kommit hem (Therese) efter har varit hos sin pappa i 2 veckor. Var väldigt mysigt och få krama om henne igen.Skönt och få komma hem till min helt underbara familj och bara få vara runt de mina <3


Vädret är inget roligt,solen kommer väl när skolan börjar om 2 veckor säkert.Typiskt!

Snart åker syster yster hem också :-/ .Tiden har gått så fort ! vart tar tiden vägen?


Nu ska jag göra mig i ordning för och promenera i piss regnet.. Finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder.. tjoohoo


*over and out*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar