måndag 20 juli 2009

sluta röka!

Jag har gjort dett val som är det svåraste jag någonsin har utsätt mig för. De är och sluta röka .Fy fan vad jobbigt det är ! Jag är bara grinig och rök sugen hela tiden. Jag är inne på andra dagen just nu .Och nu är det morgonen. Då man tar morgon ciggen och kaffet och går till datorn och sätter sig. Saknar det! så gott och röka.. Men jag får påminna mig att jag gör det för min egen skull,för både hälsan och pengarna. Framför allt hälsans skull.Finns inga nackdelar med att sluta direkt. Bara en massa fördelar. Jag hoppas jag inte psykar ner krille,eller han mig för mycket hehe :-P . Ska försöka o h sluta vara så grinig.Men det är svårt och inte tycka synd om sig själv.Försöker aktivera mig så mycket som möjligt.Ska försöka vara ute hela dagen för och slippa tänka.

Har massa stöd bakom mig också.

Ska till Ängelholm på fredag till Frida.

Skriver efter besöket..

*over and out*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar