torsdag 25 juni 2009

För nu..

Ligger inte semestern alls långt ifrån tids planeringen nu. Ska bli så jääääfla gött och slippa klampa iväg till dagis tidigt före fan på morgonen. Bara 4 1/2 vecka slappande,bad och sol.

Moma like´s ;)


Var ute här om helgen med tjejerna. Första gången jag var den som var lugnast. Millan var nog värst. Hon åt upp alla killar med blicken.En uttala sig att han gillade kvinnor med skin på näsan he he.. Hade hon vart själv hade hon stått och gett ut sitt nummer på drottningtorget som de vore gratis kuponger på macdonalds. De är våran nya singel millan de. Akta er killar ;) .
Sen lite skvaller från jobbet.
Trodde jag skulle få se en 60 årig gammal dam på en motor cykel här om dagen. Men ack så vad roligt jag inte fick ^^ .
Kalas för tessie i helgen. Nu har hon fyllt hela 6 år min stora tjej.Ska börja förskolan till hösten .Växer ifrån sin mamma nu .Tur jag har Indra på dagis ett tag till iaf . Och på måndag är jag ledig. Ska hämta big sis i götebööörg.För nu kommer hon hem från Australien ! wohoooeeiii ..
Bara 4 dagar kvar.
Och i morgon är det fredag :-D
Sen helg... LÖVLIII
cya!
Något att tänka på...
Ta hand om dina,för ingen finns förevight.
Ta vara på alla människor runt om dig.
För livet kan både ge och ta.
Din mamma,pappa,syster eller bror.Vänner och bekanta,mor-farföräldrar.Dom finns här nu!
Men alla vackra blommor måste nån gång vissna.Och där står ni med tårar och tomheten.
Glädjs åt dina närmaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar