söndag 7 juni 2009

Jungfru inlägget :)

Japp,detta blir mitt första inlägg.Ska göra det så kort som det går.
Kan först börja berätta hur jag ser på livet och hur jag funkar som person..

Bara för att göra det väldigt intressant. Så blandar vi allt i ett recept .Alla älskar ju dom där Leila,och Mat Tina programen. Så nu gör jag en Sussie a la blogg recept. Kanske jag blir kändis? ^^ Who know´s .

Vi tar 2 stora msk humor (tror att jag e rolig iaf. De är de viktigaste :-P)

6 tsk,vara så posetiv till alla människor (även detta kan vara sååå svårt i mellanåt.Men jag försöker tänka att ingen är perfekt.Alla gör och säger dumma saker i mellanåt.

1 msk socialt utåtriktad,även de kan vara svårt.Ibland orkar man inte ens rubba munnen hihi :)

1 dl, jag vet att allt har en mening med allt som händer. Alla personer som kliver in i ens liv.Dom som stannar eller bara där för ett ögonblick. Kanske han/hon du hejar på stan i morgon har en betydelse i ditt/våra liv.Oftast med ens inre utveckling.Svårt och kludda ner allt här och nu.Men tror de flesta förstår vad jag menar.

4dl,behandla andra så som du själv vill bli bemöt.

De var nog allt för mig! tillsvidare ;)

Tack och å hejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar