onsdag 10 juni 2009

Greatest love of all..


Lyssnade jag på en sån där kort stund. Fick mig och inse att vissa meningar ur texten med Whitney Houston i denna underbara fina låten stämmer.Let the Children´s laughing,reminde us of how we just to be.Blir varm hela jag inombords när jag hör detta.


I decide a long ago

Never to walk in anyone shadow

If I fail if I succeed

At least I live as I belive

No matter what they take from me

They can´t take away my dignity


Starka ord för mig ...



Sen är hela familjen inklusive katten sassa friska från magsjukan.ÄNTLIGEN!

De var skönt och komma tillbaks till "jobbet" .Se alla mina go extra barn.Var inte alls mycke barn inne idag.Kan de vara vädret som bidrar? hmm,tror de.


Nu väntar och väntar på på besked från lärcentrumet om jag har kommit in på den förbannade utbildningen. Bahh,allt ska ta sån tid föööörrrr .. Vill ju nu.


Men de är ju snart semester snart. De har vi gjort oss förtjänta av. Så de är ju något att se fram i mot. Kan jag pussa på Krille mys hela tiden :) Lööövliii :-D


En annan viktig nyhet !


Min syster yster som inte är dyster, kommer hem den 29 juni och stannar hela sommaren. *Längtar massor * Har inte sett henne på ett tag.För dom som ite fattar något nu så bor min stora syster i Australien.Och vi träffas inte många gånger om året.Så livet blir som en fest när hon kommer hem och det är kalas varje dag hihi.De är som födelsedagskalas och julafton samtidigt ^^ .Så nu får de bli 29 jätte jätte fort nu.. fort fort ska de gå.


Livet är dock som en fest.


Ha´t suvve!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar